تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳
در رویداد۲۴ بخوانید:

بهترین هتل های آنتالیا| راهنمای اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

شهر آنتالیا از دو بخش سنتی و بخش مدرن تشکیل شده است و امکانات و تفریحات آن باعث شده به یک شهر توریستی تبدیل شود. در بخش تاریخی و قدیمی شهر، معماری‌های زیادی از دوران عثمانی به جای مانده است، گشت‌و‌گذار در این منطقه و تماشای آثار تاریخی بسیار دلنشین و جذاب است.

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

رویداد۲۴ | هدی کاشانیان: آنتالیا به عنوان یک مقصد محبوب گردشگری در ترکیه، هتل‌های لوکس و باکیفیت زیادی دارد. علاوه‌بر زیبایی و جذابیت، آنتالیا از لحاظ امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار کامل و فوق‌العاده است. خدمات رفاهی مناسب در کنار سواحل، تفریحات آبی هیجان‌انگیز و انواع هتل‌های باکیفیت و لوکس از جمله این امکانات هستند. 

درباره شهر آنتالیا

بزرگترین شهر ساحلی غرب ترکیه، آنتالیا است که در خلیج آنتالیا واقع شده است. این شهر از دو بخش سنتی و بخش مدرن تشکیل شده است و امکانات و تفریحات آن باعث شده به یک شهر توریستی تبدیل شود. در بخش تاریخی و قدیمی شهر، معماری‌های زیادی از دوران عثمانی به جای مانده است، گشت‌و‌گذار در این منطقه و تماشای آثار تاریخی بسیار دلنشین و جذاب است. از دیگر مکان‌های تفریحی جذاب آنتالیا سواحل بی‌نظیری هستند که قدم زدن در آن‌ها بسیار آرام‌بخش است.

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا از شهر‌های ساحلی کشور ترکیه است، به همین دلیل دارای آب و هوای مدیترانه‌ای و عالی است، بهترین فصل سفر به آنتالیا بهار است، دمای هوا معتل است و رطوبتی ندارد و اغلب خورشید می‌تابد، ولی درجه حرارت زیاد بالا نیست، در تابستان هوا در این شهر گرم و خشک با تابش نور گرم خورشید و میانگین هوا ۳۰ تا ۳۵ درجه است، زمستان هم معتدل و بارانی، به دلیل وجود امواج زیاد در سواحل هوا سرد نمی‌شود و بارش برف در آنتالیا بسیار نادر است. میانگین دمای هوا در زمستان ۱۹ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد است، اما رطوبت هوا زیاد است ومیانگین رطوبت در این فصل ۶۴ درصد است و در پاییز هوای معتدل و رو به سرما همراه با بارش باران‌های سیل آسا است.

موقعیت و جمعیت شهر آنتالیا

شهر آنتالیا مرکز صنعت توریست و گردشگری ترکیه است و ۳۰ درصد از کل توریست‌های خارجی ترکیه به این شهر سفر می‌کنند؛ کل استان آنتالیا دارای ۶۵۷ کیلومتر ساحل است که پلاژها، بندر‌ها و شهر‌های باستانی زیادی در کنار آن واقع شده است، از جمله محل باستانی زانتوس که در فهرست میراث جهانی قرار دارد در این شهر است و نیز موقعیت جغرافیایی این شهر در منطقه دریای مدیترانه واقع شده است و در شرق آنتالیا شهر‌های مرسین و کارامان، در شمال قونیه: اسپارتا و بوردور، در غرب آن موغلا و در جنوب دریای مدیترانه است و طبق آخرین آمار در سال ۲۰۱۶ جمعیت شهر آنتالیا به دو میلیون و ۳۲۸ هزار و ۵۵۵ نفر رسیده است.

بهترین هتل‌های شهر آنتالیا

۱. هتل اینویستا بلک آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

هتل اینویستا بلک که در ۹۰۰ متری ساحل و چند دقیقه پیاده‌روی از پارک موضوعی Land of Legends قرار دارد، امکانات اسپا، زمین تنیس و مرکز تناسب اندام را به مهمانانش ارائه می‌دهد. سایر امکانات این اقامتگاه مجلل شامل وای فای رایگان، استخر‌های سرپوشیده و روباز با سرسره، و اتاق‌های روشن با بالکن مبله است. اتاق‌های بزرگ هتل‌های اینویستا بلک شامل کفپوش‌های چند لایه، تهویه مطبوع (فن کویل)، تلویزیون ماهواره‌ای و بالکن با مبلمان در فضای باز است. سرویس اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است. اسپای هتل دارای حمام ترکی و سونا است. ماساژ و درمان‌های تخصصی بدن نیز در دسترس هستند. مهمانان می‌توانند در اتاق بازی سرگرم شوند. شاتل رایگان به ساحل نیز توسط Innvista Hotels Belek ارائه می‌شود. هتل اینویستا بلک در چهارکیلومتری مرکز بلک، ۳۵ کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی آنتالیا است که ۲۵ کیلومتر با آن فاصله دارد. پارکینگ رایگان نیز اینجا در یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا برای مهمانان فراهم است.

۲. هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

این هتل مجلل که ساحل خصوصی خودش در بِلِک را دارد، دارای استخر سرپوشیده با سه سرسره آبی، اسپا و وای فای رایگان است. اتاق‌های روشن و بزرگ این هتل برتر آنتالیا دارای تلویزیون ماهواره‌ای و تهویه مطبوع هستند. هر اتاق دارای مبلمان مدرن و حمام مدرن با حمام و دمپایی است. برخی اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن با مبل و پارچه‌های زیبا هستند. در فصل گرم، هتل Orange County Resort Belek استخر بزرگ و روباز خود را با سرسره‌های آبی به مهمانان ارائه می‌دهد. در اسپا، مهمانان می‌توانند با ماساژ کامل بدن، در جکوزی یا سونا استراحت کنند. یک اسکله چوبی هم در ساحل موجود است.

هتل اورنج کانتی ریزورت بلک یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا است که طیف وسیعی از ورزش‌ها از جمله والیبال ساحلی و تنیس را هم به مهمانانش ارائه می‌دهد. برای کوچک‌ترها، استخر کودکان و زمین بازی وجود دارد. این هتل همچنین دارای مینی کلاب برای مهمانان ۴ تا ۱۲ سال است. هتل اورنج کانتی ریزورت بلک گزینه‌های غذاخوری متنوع از جمله رستوران à la carte را ارائه می‌دهد. تنقلات و نوشیدنی‌های با طراوت در بار کنار استخر ارائه می‌شوند. این هتل تنها ۵۰۰ متر از مرکز بوگازکنت - سریک فاصله دارد. پارکینگ رایگان هم در محل فراهم است.

۳. هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

ریکسوس پریمیوم بلک یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا و انتخاب بسیاری از گردشگران برای یک اقامت لوکس ۵ ستاره در آنتالیا است. این هتل ساحلی استراحتگاهی، اقامتگاه‌های خانوادگی با استخر مجلل و سالن استراحت مشرف به آب و استخر کودکان را به مهمانانش ارائه می‌دهد. این هتل برتر آنتالیا، شش زمین تنیس در فضای باز و یک کلوپ شبانه را برای هر چه بیشتر لذت بردن شما ارائه می‌دهد. یک مرکز تجاری در هتل خواهید یافت و وای فای رایگان نیز همراه با اقامت شما در نظر گرفته شده است. Rixos Premium Belek همچنین در ساحل خصوصی خود با صندلی‌های استراحت و چتر‌های ساحلی میزبان شما خواهد بود.‌

می‌توانید از بین ۷۰۰ اتاق و سوئیت مهمان در این هتل تفریحی انتخاب کنید، جایی که می‌توانید منظره دریا را داشته باشید یا یک اتاق با دسترسی به استخر رزرو کنید، یا یک ویلای ممتاز لوکس را برای اقامت انتخاب کنید. اتاق‌های خانوادگی نیز موجود است و هر اتاق دارای مینی بار و بالکن خصوصی است. یک اسنک بار و یک کافی شاپ هم در Rixos Premium Belek وجود دارد و پنج رستوران مختلف گزینه‌های متنوع غذایی را در طول اقامت شما ارائه می‌دهند. این هتل ساحلی همچنین نزدیک به غذاخوری‌های محلی در رستوران Cornelia De Luxe، رستوران L’amante و رستوران کافه استانبول است.

۴. هتل آکرا آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

هتل آکرا از جمله هتل‌های لوکس و ۵ ستاره شهر آنتالیا است که با داشتن ۴۷۱ اتاق و سوئیت، یک هتل بزرگ و مجلل محسوب می‌شود. از جمله امکانات تفریحی این هتل لوکس، می‌توان به استخر روباز، سونا، اسپا، زمین تنیس، سالن ورزشی، زمین‌بازی کودکان، تنیس‌روی‌میز، کتابخانه، استخر سرپوشیده، کلوب کودکان و… اشاره کرد. همین‌طور در این هتل می‌توانید از حمام آب گرم و ساحل اختصاصی به همراه تجهیزات و وسایل بازی کودکان لذت ببرید. خدمات آرایشگاه و خشک‌شویی و لباسشویی نیز به مسافران هتل آکرا ارائه می‌شود. 

از سویی دیگر در صورتی‌که خودروی شخصی داشته باشید، امکان استفاده از پارکینگ رایگان هتل نیز وجود دارد. از میان سرویس‌ها و خدمات هتل پنج‌ستاره آکرا، می‌توان به صندوق امانات، واکس کفش، فروشگاه و غرفه، صرافی، کافه، رستوران، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، خدمات پرستاری کودک، امکانات و تجهیزات ویژه معلولین، پذیرش شبانه‌روزی و… اشاره کرد.

۵. هتل ادونیس آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های ترکیه، هتل آدونیس است که با داشتن پنج ستاره و امکانات و تجهیزات عالی، توانسته رضایت مشتریان را در بالاترین سطح به دست بیاورد. هتل ادونیس آنتالیای ترکیه، دارای ۲۲۷ اتاق و سوئیت بوده و یک هتل مجهز محسوب می‌شود. این هتل دارای رستورانی عالی بوده و منوی غذایی ویژه‌ای دارد که حتماً شما را مجذوب خود خواهد ساخت. به لحاظ استفاده از اینترنت در این هتل مانند دیگر هتل‌های پنج ستاره آنتالیا، شرایط ایده‌آلی داشته و می‌توانید از وای‌فای پرسرعت استفاده کنید. 

در اینجا حتماً از امکان غواصی لذت برده و زمانی را برای استفاده از استخر، سونا، ماساژ، جکوزی آب گرم و… اختصاص دهید. همین‌طور امکان استفاده از ورزش‌های آبی نیز در جای خود در این هتل پنج ستاره فوق‌العاده است. این هتل دارای پذیرش شبانه‌روزی، باغ، فروشگاه، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری، رستوران، کافه، صرافی و دیگر خدماتی است که از یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر آنتالیا انتظار می‌رود. در نظر داشته باشید که همراه بردن حیوانات خانگی به این هتل، ممنوع اعلام شده است.

۶. هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

هتل بزرگ آدالیا الیت لارا به شکل یک قصر باشکوه دیده شده و ۵۲۵ اتاق و سوئیت لاکچری دارد. اما پیش از هر چیزی بگوییم که اگر به دنبال یک محل اقامت دنج و خلوت هستید، هتل پنج ستاره آدالیا الیت لارا، اگرچه از بهترین هتل‌های آنتالیا ترکیه است؛ اما برای شما مناسب نخواهد بود. در این هتل می‌توانید از امکانات ورزش‌های آبی استفاده کرده و به سراغ تفریحاتی، چون بولینگ، تنیس‌روی‌میز، بیلیارد، دارت و… بروید. همین‌طور استخر، سونا، اسپا، جکوزی، حمام آب گرم، زمین‌بازی کودکان، سالن ورزشی، ماساژ و… نیز از جمله تجهیزات و امکانات تفریحی و رفاهی این هتل به‌حساب می‌آیند.

به‌علاوه هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا یک پارک آبی اختصاصی دارد و برای لذت بردن از تفریحات آبی هیجان‌انگیز، امکان استفاده از آن را خواهید داشت. در این هتل سوئیت ویژه ماه عسل وجود داشته و می‌توانید برای سپری کردن دوران ماه عسل خود این سوئیت را رزرو کنید. به‌علاوه اتاق سیگار ممنوع در اینجا داریم و سوئیت‌های خانوادگی نیز به طور خاص خود دکور شده‌اند.

۷. هتل دلفین پالاس آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا ترکیه که نباید از دست داد، هتل دلفین پالاس پنج‌ستاره است. این هتل ۵۵۷ اتاق و سوئیت دارد و مملو از تجهیزات و امکانات تفریحی است که ساعت‌ها شما را به خود مشغول می‌دارند. از جمله این امکانات می‌توان به امکانات مربوط به ورزش‌های آبی، غواصی، بادسواری، بولینگ، حمام آب گرم، دارت، اتاق بازی، کتابخانه، تنیس‌روی‌میز، زمین‌بازی کودکان، سالن ورزشی و بدن‌سازی، کلوب کودکان، ماساژ، استخر، سونا، اسپا، بیلیارد، زمین تنیس و… اشاره کرد.

همین‌طور در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل خدمات عالی ارائه شده و تجهیزات و وسایل درجه یک قرار دارند. در این هتل پنج‌ستاره شهر آنتالیا، امکاناتی، چون اجاره خودرو، صرافی، فروشگاه هدیه و سوغات، واکس کفش، خدمات بلیط، پذیرش شبانه‌روزی، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، فکس و کپی، باغ، امکانات و تجهیزات ویژه معلولین و… قرار دارد. همچنین اتاق سیگار ممنوع و محلی برای سیگار کشیدن در نظر گرفته شده است.

۸. هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

رویال هالیدی پالاس از بهترین هتل‌های آنتالیا ترکیه بوده و ۶۰۶ اتاق و سوئیت دارد. این هتل ساختمانی بزرگ داشته و از تجهیزات و دکوراسیون سنتی و اصیل در آن بهره برده شده است. در این هتل از آرایشگاه مردانه و زنانه می‌توانید استفاده کرده و همین‌طور پارکینگ رایگان خودرو و سرویس لباسشویی و خشک‌شویی برای مسافران برقرار است. شما می‌توانید هدایا و سوغاتی‌های مورد نظر خود را از فروشگاه هتل خریداری کنید. قایقرانی، پارک آبی، ساحل خصوصی، دارت، اتاق بازی، تنیس‌روی‌میز، سالن ورزشی، کلوب ویژه کودکان، بولینگ، زمین تنیس، سونا، اسپا، ماساژ، استخر و… از جمله امکانات و تجهیزات ورزشی و تفریحی این هتل پنج‌ستاره شهر آنتالیا به‌حساب می‌آیند.

به‌علاوه معلولین عزیز می‌توانند از خدمات و تجهیزات ویژه معلولین در این هتل در صورت نیاز بهره ببرند. اگر می‌خواهید حیوان خانگی با خود به این هتل ببرید، خبر بد این است که امکان آن وجود نداشته و شما مجاز به همراه بردن حیوانات خانگی نخواهید بود. خدمات نگهداری بار و چمدان، فکس و کپی، پذیرش شبانه‌روزی، صرافی، دستگاه خودپرداز و… از جمله امکانات و خدمات این هتل به‌حساب می‌آیند.

۹. هتل آدم و حوا آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

هتل آدم و هوا آنتالیا یکی دیگر از هتل‌های پنج‌ستاره‌ای است که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. بعضی از سوئیت‌های این هتل لوکس مجهز به استخر خصوص، سونا و آشپزخانه‌ای با امکانات لازم برای پخت‌وپز هستند. منظره برخی از اتاق‌های هتل رو به دریا و برخی رو به باغ است. امکاناتی مانند ماساژ، اسپا، سولاریوم، بولینگ، موج‌سواری و بیلیارد برای مسافرین مقیم این هتل لوکس فراهم است و با پرداخت هزینه جداگانه در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. سوئیت‌های این هتل به رنگ سفید و قرمز چیدمان شده‌اند و فضای عاشقانه‌ای دارند. با این تفاسیر می‌توانیم بگوییم که هتل آدم و حوا بهترین هتل آنتالیا برای ماه عسل زوج‌ها محسوب می‌شود.

۱۰. هتل سو اند آکوالند آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا| اقامت متمایز در شهر توریستی ترکیه

هتل ۵ ستاره سو اند آکوالند یک هتل همه‌چیز تمام است. خود این هتل مثل یک شهرک است که تمام امکانات لازم در مدت اقامت را در اختیار شما قرار می‌دهد، آن‌قدر مجهز است که شاید لازم نباشد در طول اقامت در هتل پا را از محوطه آن بیرون بگذارید. ساختمان لوکس و سفید رنگ هتل تقریبا هر آنچه که لازم است درباره شکوه و لوکس‌بودن این هتل بدانید را در نگاه اول به شما خواهد گفت. هتل در ساحل کنیالتی آنتالیا قرار گرفته و طبیعتا پنجره اتاق‌های آن رو به دریای مدیترانه باز خواهند شد.

همه اتاق‌های هتل تراس دارند و بسته به حال‌وهوایتان می‌توانید نورپردازی اتاقتان را عوض کنید. تمام امکانات لازم برای اقامت دنج را هم برای مهمانان در این اتاق‌ها تدارک دیده‌اند. هتل سو اند آکوالند از هتل‌های آنتالیا یک سرزمین آبی تمام عیار با ۱۲ سرسره و استخر مواج و استخر و زمین بازی اختصاصی کودکان دارد. اگر هم از تفریح زیادی خسته شدید، بهتر است سری به مرکز اسپا و ماساژ هتل بزنید که حمام ترکی و انواع ماساژ‌ها را دارد. استخر روباز با تعداد زیادی از صندلی‌ها و چتر ساحلی در محوطه هتل وجود دارد. از رستوران استخر می‌توانید انواع نوشیدنی و میان وعده‌ها را سفارش بدهید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان